huilen


Ik kwam al in veel kerken
en ik las in Zijn woord
ik heb van dominee's
de clichés, wel gehoord
Ik ken al de wetten
van één tot tien
en ik heb Zijn Grootheid
meerdere malen gezien!

Maar soms moet ik huilen
tranen van bittere spijt
omdat ik moet in zien
dat ik van tijd tot tijd
met de zelfde gang
weer naar onderen knal
en in oude zonden
opnieuw verval
en dan moet ik huilen...

Ik geloof in verlossing
en in Zijn eeuwige trouw
En ik weet van het bloed
dat hij gaf voor mij en jou
ik probeer ernaar te leven
een goed christen te zijn
maar af en toe
doet het me vreselijk pijn

En dan moet ik huilen
tranen van bittere spijt
omdat ik moet in zien
dat ik van tijd tot tijd
met de zelfde gang
weer naar onderen knal
en in oude zonden
opnieuw verval
en dan moet ik huilen...

En ik blijf me verbazen
Dat Hij die eeuwig leeft
mij keer op keer ..weer
vergeving geeft!

En dan moet ik huilen
tranen van bittere spijt
omdat ik moet in zien
dat ik van tijd tot tijd
met de zelfde gang
weer naar onderen knal
en in oude zonden
opnieuw verval
en dan moet ik huilen...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten